Donken

Hejsan!
Förlåt för den kassa uppdatering, men har hänt supermycket idag. Bra & dåligt. Lite kortfattat så har jag varit med Bella + Clara, och vi var lite överallt och så åkte vi till stallet och fixade allting. Sen så fixade jag Kerstin och så red vi till badet. Kerstin vart helt galen som alltid haha ;) Clara hoppade upp och testa bada men slutade med att hon fick hoppa ner för att hon var så rädd, haha säger bara en sak - Kerstin + vatten, pigg & galen ponny! 
 
Badade ganska länge, sen gick vi till stallet och fixade henne och så tog vi båda bussen hem, fixade oss, bytte kläder då våra var blöta och så gick jag ut med hunden & hon åkte hit, vi tog bussen till station och sen till Donken. Vi var där vid halv 10, beställde och tog 22:10 bussen till station, och skulle träffa Jeppe men han va så jävla seg så vi tog bussen hem vid halv haha xD Så är hemma nu, väntar på att min padre ska komma hem från grillningen!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback