Cyklat cykelvasan

Idag har det varit minst sagt en intensiv dag. Gick upp till åtta och åt frukost, sedan åkte vi ganska direkt till starten som var i Oxberg. Ja, sedan cyklade jag och mamma då och det var kul. Till mitten blev jag väldigt trött, då hade jag ändå åkt 1.5 mil nästan konstant uppför, den första delen är hemsk. Fick lite energitabletter så efter det så gick det faktiskt bra, hade ett grymt tempo den sista milen och var helt slut när jag gått in i mål. Jag och mamma cyklade iallafall på lite drygt 2 timmar så jag är supernöjd, verkligen! Sedan så var vi där ett tag, åt lunch och sedan när pappa och hans kompisar kom cyklande så satte vi oss på bussen och åkte tillbaka till Oxberg. Väl där så kom inte våra cyklar på över en timme, kan säga att vi inte var så glada då. Nu har jag iallafall kommit hem, trött i kroppen men glad! Det har varit bra mycket roligare än vad jag hade tänkt mig, hihi. :D

Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag och jag är ledsen att säga det här, men tyvärr så kommer jag inte att uppdatera mer ikväll. Är såå trött och kommer inte ens kunna få ner något vettigt ord. Imorgon är jag tillbaka med en massa nya idéer, se fram emot det!
/Tova


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback