Exakt ett år sedan

~ Ursäkta den hemska bildkvalitén, skäms ju nästan.. ~
För exakt ett år sedan klickades de här bilderna. Första dagen på ett ridläger som jag hade min dåvarande sköthäst Matilda på, en ponny som jag känner utan och innan. Dock var lägret inte riktigt lika bra som jag förväntat mig då Matilda slängde av mig kanske tredje dagen vilket slutade med att jag inte kunde rida ordentligt på resten av veckan.. Aja, det var kul så länge det varade! ;) 

I år är jag på samma vecka, dock inte samma läger. Men fortfarande på Stockby och antagligen har jag inte Matilda den här gången då jag slutat rida henne på grund av flera olika anledningar. Mest för att jag ville utvecklas och hon är en tjugoårig ponnydam som inte vill samma saker som mig angående hoppning och tävlingar. Förhoppningsvis får jag sitta på henne åtminstone någon gång under veckan, för oavsett så kommer hon alltid vara min prinsessa!

Måste även säga att jag förändrats extremt mycket på ett år, både i ridningen och på utseendet. Det här året har jag lärt mig mest av allt under hela min ridhistoria, mest för att jag bytt tränare tror jag. Dessutom att jag slutat rida Matilda kanske var en liten faktor i detta också, hehe. Ska bli kul att visa er bilder från detta läger så ni kan jämföra ordentligt, jisses vilken skillnad det kommer vara!

fanny & Filippa-hästblogg

Veckans blogg är avslutad!
Vart det er blogg? In och Titta vett ja ;)

http://syrrornaenstrom.blogg.se/2013/august/veckans-blogg-vinnare.html#comment

2013-08-05 @ 11:31:23
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback