Funderar...

... på att gå tillbaka lite smått till min egna, personliga blogg. Mest för att jag kan tycka det är rätt skönt att blogga själv, vara sin egna chef och helt enkelt få köra sitt egna race. Jag tror att jag passar bättre som ensam bloggare om jag ska vara ärlig. Dessutom har jag lagt ner pengar på min domän så det känns lite onödigt att inte använda den.

Men samtidigt så känns det taskigt att lämna Emma och bara sticka till en annan blogg liksom, haha. Emma om du ser detta, får du mer än gärna smsa mig eller skriva på Facebook så kan vi prata om detta. Dessutom tycker jag om denna blogg och så är det skönt att blogga två trots allt, ifall man själv inte har tid att uppdatera kan den andra förhoppningsvis göra det. Jag kan verkligen inte bestämma mig, gaah.

HUR TYCKER NI ATT JAG SKA GÖRA?
/Tova

Josefine

Stanna kvar här!!!

2013-08-20 @ 14:44:32
lisse

Det är skönt att ha en egen blogg men det kan även vara skönt att dela om man inte alltid orkar uppdatera så flitigt, då blir det iallfall inlägg på bloggen!

Kika gärna in på min blogg:)

2013-08-20 @ 16:28:08
URL: http://lissegotze.blogg.se
M

Jag tycker att du ska börja med din egna igen! :)

2013-08-20 @ 17:39:01
Anonym

BÖRJA MED DIN EGNA! Du skriver så bra inlägg och jag skulle gilla om du skaffade en egen!

2013-08-21 @ 15:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback