Godmorgon!

Äntligen är internet tillbaka, så uppdateringen kommer återgå till bra igen! :D Nu har jag nyss vaknat och sitter i sängen, ska fixa några tidsinställda innan jag sätter mig och tittar serier. Idag har jag inga särskilda planer, eventuellt att jag åker ut och cykeltränar någon/några mil med pappa lite senare. Annars blir det nog så att jag sitter vid datorn, tittar på tv och tränar med min hund. En rätt bra dag ändå!

Igår efter ridlägret var slut så "tvingade" mina föräldrar med mig på ett genrep till teatern "From Sammy with love" eftersom att min lillasysters kompis är dotter till reggissören. Motvilligt från min sida då jag verkligen hade sett fram emot en mysig hemmakväll med film och popcorn liksom, men det var faktiskt jättekul! Eftersom att det var ett genrep för endast "inbjudna", dock så var det några som hade biljetter men vet inte om de var inbjudna eller inte, så var det en massa kändare människor jag kände igen. Kul, men vi kände oss väl lite.. Annorlunda. Haha! ;)
/Tova
 

Tuuli Elmgren

Sv; Hihi tack :D
Nej nu har jag bara dåliga erfarenheter av att låna ut på foder så det kommer jag garanterat inte att göra.. Inte sälja heller..

2013-08-10 @ 10:02:40
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback