Hello!

Oj vilken kväll igår..
Åkte in vid 6 typ, åt på Donken direkt med Bella och sen så ställde vi oss vid scenen för att få så bra platser som möjligt. Och vi stod längst fram, och sen efter 40 minuter började konserten. Shiiit, vad mycket folk! Det direktsändes ju på TV ;) Kan ni fatta vad mycket folk? & det var ett sånt tryyyck, eftersom att vi stod absolut längst fram. Men vi vart filmade ganska mycket haha.. pinsamt. 
 
Det var mass DJ, så det var ju massa haype låtar så alla hoppade upp i luften och flippade ur. Så jävla kul! Aldrig sett så mycket folk haha, det var verkligen galet! Kan inte föreställa mig hur mycket folk, 10'000 kanske? Minst alltså. Och sen vart så sååå svettigst så det bara rann och trycket var ju så hårt, så efter 2 timmar typ gick vi ut där ifrån, bara de tog 10 minuter.. haha shiet. Sen satte vi oss på en bänk (när vi hittat någon) det var ju proppfullt överallt, och människor precis överallt haha. 
 
Helt galen kväll, så sjukt bra! Bästa dagen helt klart, jag och Bella flippade och haypade och var helt döda när vi kom hem haha. Bella slocknade direkt när hon landat i sängen ;) La oss vid 2 typ. 
 
& idag har jag varit i stallet, Emma kom hem från Polen igår <3 bästa! Dom hämtade mig vid halv 1, så åkte vi till stallet. Fotade Emma & Pello (Emma är medryttare på en häst i samma stall) och sen red jag Pello. Men kände på mig att han skulle göra något, för han slet och såg ut som en kamel. Och när Emma hoppade upp sen började han flippa, bockade, sparkade back ut, stegrade och allt sånt.. hahahahaha xD Pellooo <3 
 
När jag kom hem åt jag, lyssnade på musik i hörlurar och har sovit i någon timme. Är på jättedåligt humör, och är verkligen jättesur & besviken, ska kanske träffa min syster snart.. Får se. & har kanske en väldigt fet grej på gång, mer får ni veta om det när det är bestämt ja/nej ;)
 
 

Beata

Ååååå vad härlig bild!!!!

2013-08-19 @ 14:49:56
URL: http://beataochlexie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback