Idag

Hej och godmorgon på er! ♥
Idag är det första riktiga skoldagen och det ska väl bli kul, vad jag uppfattade det som så skulle vi inte ha några lektioner utan endast lära känna varandra och lite sådär. Visserligen känner jag ju redan alla (i princip, några nya är det väl) förutom läraren, så egentligen skulle jag inte säga att det behövs - haha - men inte mig emot att slippa lektioner. Efter skolan ska jag och min bästevän Linnea till Lidingö Centrum för att handla lite kläder, det behövs verkligen kan jag ju ta och säga. Det blir inget i hästväg alls idag tyvärr, just nu vill jag bara ta igen en massa tid med vännerna. ;)
Hoppas ni får en grym dag! /Tova

Sara Fryk

Vacker bild!

2013-09-12 @ 10:23:39
URL: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback