IKEA

Ändrade planer! Vi åkte till IKEA i alla fall, och vi hittade två garderober som skulle passa till mitt rum. Skulle köpt den på en gång, men pappas bil har ''gått sönder'' man kan inte fälla bak bil-sätena längst bak.. Så kunde inte köpa den då den inte får plats, men vi ska fråga min mosters kille om vi kan åka någon dag med hans bil! (:
 
Sen åkte vi till Rotebro och handlade. Gick även in på djuraffären ''Djurmagazinet'', älskar den affären! Köpte lite saker till marsvinen, och dom hade minst 14 papegojor + fåglar lösa i affären, kändes som om man var i en regn skog eller något, jättehäftigt! :D 
 
Det var 31 grader ute! I skuggan alltså, helt sjukt varmt alltså. Har bara legat hemma för det har varit helt sjukt varmt ute, var nyss ute med hunden också. Är en rock-konsert här nere, 5 minuter med bil och det hördes så himla högt här hos mig. Pappa ska nog ner dit senare, men jag hatar rock.. Haha, så jag stannar nog hemma. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback