Mina födelsedagspresenter

Först och främst fick jag ett objektiv, 50mm Nikkor, från mina föräldrar. Det är ljusstarkt och jag gillar det verkligen, super för portträttfotografering! Förutom det så fick jag även ett sims-spel, cykelhandskar och träningsstrumpor. På kvällen när min släkt kom + lite vänner så fick jag presentkort på Hööks som sammanlagt blev 900kr, ett presentkort på H&M och lite kläder. Idag åkte jag och mamma in till Hööks och köpte ett par ridbyxor för presentkorten, jättenöjd! Bruna från JH Collection, snygga och sköna. Håller tummarna för att de har bra kvalité också! :D

Emelie Sturk

Sv; taack! då ses vi då :)

2013-08-03 @ 11:51:10
URL: http://neonryttare.blogg.se
Sims-nörden

Vad för sims-spel fick du? :)

Svar: The Sims 3 Årstider :D
ponnytider.blogg.se

2013-08-03 @ 12:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback