Nu när terminen sätter igång...

... så kommer det bli lite förändringar mot hur det var i våras. Då red jag två gånger i veckan, på torsdagar för Ann och på onsdagar för Sandra. Satt på Etoile väldigt mycket. Jag gick i sjuan och var i stallet och pysslade med Santina så ofta jag hade möjlighet. 

Om drygt en vecka börjar jag åttan. Något som jag egentligen inte har något emot, ska faktiskt bli relativt skönt att få börja skolan igen och få in alla rutiner, träffa vännerna regelbundet igen. Jag antar att det kommer vara mer läxor också. Jag har slutat i ridgruppen på torsdagar för att börja i en träningsgrupp på fredagar som kallas för kombispecialen där man rider hoppning / dressyr varannan gång. Man har även en och samma ponny som man rider största delen av tiden, tävlar ponnycupen och lite annat sådant där kul. Jag har önskat tre ponnyer till gruppen och förhoppningsvis får jag någon av dem. Självklart rider jag kvar i gruppen på onsdagar som förövrigt är ridskolans enda P7a vilket då är den högsta ponnynivån. Förutom det så antar jag att jag kommer ta hand om Santina på samma sätt som förut.

Schemat kommer vara rätt späckat men jag kommer få in bloggen i det hela; även om hästarna, skolan och mig kommer först såklart. Ni kommer få följa mig med en ny ponny nu när jag börjar i kombin och sedan slipper ni inte undan att läsa om Santina såklart, hihi! ♥
/Tova

Sara Ljung

sv: Åh tack! Ni också :)

2013-08-10 @ 17:36:53
URL: http://saraljung.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback