Ridskola - Del 1

 Ras: Gotlandsruss - Kategori B.
Mon Ami är en ponny som jag har väldigt mycket historia med. Jag red henne ibland och hon var inte så mycket min typ. Hon vart alltid jättepigg ute när första snön hade kommit, och såklart hade jag henne då. Så när jag skulle ta en galopp på långsidan så skenade hon iväg + bockade så jag flög in i staketet med huvudet före. Sen dess red jag inte henne på jättelänge, jag hatade henne. Kunde inte riktigt kontrollera mina känslor då. Men sen efter ett tag så red jag henne. Och jag vart helt kär. Jag hade sedan henne i nästan en termin, och lite mer. Min ridlärare tyckte jag red henne bäst, att ingen red henne så bra som jag. Vissa dagar gick hon så bra, och i hoppningen var hon bäst! Ingen hade tydligen så bra kontroll på henne som jag, sen dess har jag varit helt förälskad i Gotlandsruss! Jag saknar henne så det gör ont, min vackra prinsessa. Hon betydde så mycket för mig. 

AmandaB

SV; det är toppen med mig :D gjort idag?

MVH AmandaB

2013-08-01 @ 23:30:12
URL: http://amandablomkvist.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback