Ridskola - Del 2

 
Lady Fairline - Skimmel - Arab/Welsh - Kategori C
Lady Fairline som kallas för Fairline var min föredetta Sköthäst, var skötare på henne 1-2 år. Hon är helt underbar, finner inga ord för henne. Min vackraste tjej. Jag lärde henne puss & ''vinka'', stannade kvar flera timmar och myste med henne. Hon var verkligen mitt hjärta, i dressyren var hon jätteseg och behövde alltid ha spö. Men vissa dagar gick hon sååå bra så jag vart helt förälskad i henne på nytt. I hoppningen var hon så himla glad och taggad så det var som en helt annan ponny. Tyvärr har jag inte bilder från hoppningen då min dator krashat 5 gånger. Men det skär i hjärtat att jag inte träffar henne längre, red henne nästan hela tiden när jag fick min brännskada. Fick rida utan stigbyglar hela tiden, och jag hade henne hela tiden & hon tog hand om mig så himla bra <3 Varje gång jag privat-hyrde häst tog jag henne, och sist jag rid henne var förra vintern. Kan inte förstå att det var så länge sedan, saknar att sitta på hennes rygg, hon visade mig verkligen hur nära man kan komma en annan ''art'', saknar henne mer än allt.
 

SweRiders.se

Hej, vilken fin blogg! Besök gärna min blogg och lämna gärna en kommentar efter dig :)

2013-08-03 @ 14:06:22
URL: http://sweriders.horseworld.se/
My

Vilken trevlig blogg och fin design på header... Kram M

*Avel
*Föl
*Framtid
*Fälttävlan
*Hovslagare

2013-08-03 @ 17:13:23
URL: http://www.myes.blogg.se
Zuzanna

Åh, så fina ni är/var tillsammans ! Hon påminner lite om min gamla b-ponny sto som jag skötte. Vi tränade också på massa tricks & sånt. Tyvär la ridskolan ner, och nu är hon till salu. Jätte fin blogg ! Kram :)

2013-08-05 @ 12:43:02
URL: http://nattstad.se/zuzanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback