Ridskola - Del 4

Frida - Fjording - Ljusbrunblack - Kategori: C
Frida var en väldigt besämt dam. Som ni ser så red jag utan stigbyglar vilket betyder = min tid under brännskadan. Jag tror nog att jag aldrig under alla mina år sett någon få ner henne i form. Hon hade även ett speciellt steg, tror hon hade problem med ena bakbenet, med skelettet eller nått då hon alltid slog ner ena benet i marken, går inte att förklara men det var väldigt irreterande när man tittade haha. Hoppade henne några gånger också, och hon vart väldigt pigg och hon var också ganska mycket att rida, supermysig häst verkligen!

MalinKalin

Sv: Ja det var kul att testa distansridning men jag tycker fortfarande att dressyr, hoppning och fälttävlan är roligare :P
Vilken söt fjording :)

2013-08-05 @ 15:53:42
URL: http://malinkalin.blogg.se
Anonym

Vadå för brännskada?

2013-08-05 @ 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback