Saker som ska införskaffas

Det här ovan är lite saker som jag känner ett behov av att införskaffa. Just nu har jag inget grimskaft alls då en viss liten ponny vid namn Ludde slet sönder alla mina när vi körde hem honom till Karlshem, så ja, visserligen har jag väl ingen riktig användning av det just nu men det är skönt att ha ett eget när man behöver det. Ridskorna är jag i behov av först när det börjar gå mot lite kallare tider, då det är fodrade med fårull och ser ut att vara ganska rejäla så de ska användas som stallskor under vintern / hösten. Håll med om att de är snygga? Brukar inte tycka att mer rejäla skor är snygga, men de här var faktiskt det.

Sedan är det spöt. Jag har aldrig orkat köpa ett hoppspö, har endast allroundspön och dressyrspön men nu när jag kommer börja hoppa minst varannan vecka så känns det bra att ha ett hoppspö också. Tror att jag kommer köpa det på bilden ovan då det är svart och diskret, tycker att spön ska vara så och inte fulla med en massa färger och skit. 
 
Just nu har jag inte råd med detta, så jag ska spara ett tag men sedan så - ska även försöka prata med mamma, hehe! Inget av sakerna är dödsviktiga i nuläget så det är rätt lugnt om de köps först om några månader.
 
/Tova


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback