Sanningar

♥ Santina har helt seriöst den tjockaste svansen jag sett. När jag inte har borstat den på ett tag kan det ta flera timmar att reda ut den men när den väl är utredd så är den helt fantasisk, kan stå och stirra på den i flera timmar. Jag tar hand om hästen med stallets snyggaste svans, lätt!
♥ Jag funderar på att gå tillbaka till min gamla, personliga blogg med .se domän faktiskt... Isådanafall blir det om några veckor. Men jag har inte bestämt mig än.
♥ Efter att Emmishopen erbjöd oss denna tävling så fick jag verkligen upp ögonen för detta schabrak, tycker det är så galeet snyggt! Är nästan helt säker på att jag ska införskaffa mig ett, men har inte valt färg än... Kommer göra ett inlägg om det senare iallafall där jag lägger upp de jag funderat över så kan ni få rösta.
♥ Jag tycker att fler schabrak borde göras i storlek COB. De flesta görs ju endast i PONNY och FULL. Jag rider ju mestadels stora c-ponnyer / små d-ponnyer och då är ponny för litet samt full för stort. Inte kul! Därför tycker jag att fler schabrak borde tillverkas i cob.
♥ Faktiskt så känns det inte så hemskt att börja skolan igen, ska bli skönt att komma in i alla rutiner osv igen. Mest taggad är jag väl för att få rida ordentligt igen, tävla och ta hand om Santina. Allt sånt där sätter ju igång nu.
/Tova

Fanny Jaensson

Vilken fin sits du har fått Tova! :)

2013-08-17 @ 21:54:39
URL: http://hovskrape.blogg.se
Emelie

Tack! :)

2013-08-18 @ 08:37:18
URL: http://horsesandwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback