Shit

Vaknade ganska tidigt imorse, gick ut med hunden och han höll på att bli uppäten av två rottweilers.. Dom släpade med sina ägare på marken och höll på att hoppa på Brazze och bita honom, men då slängde sig någon på hundarna så både han och hundarna flöm in i skogen och då fick dom grepp på båda hundarna.. Medans sprang jag där ifrån med Brazze. Usch :( 
 
Idag blir det bara att vara hemma tror jag, väldigt seg är jag. Vill spela sims men ingen kommer med mitt sims ju! :( Får ringa och tracka Kattis på telefonen så hon kommer hem med mitt älskade sims hehehe. Sugen på att spela till 110%. Nööörd! 
 
bild jag redigerade igår (:

Lina

Min hund har också blivit attackerad. Usch, man är så himla hjälplös i dom stunderna :( tur att det gick bra!

2013-08-08 @ 16:43:26
Jenny

Var gärna med och tävla om ett presentkort hos caseapp, vinnaren dras ikväll!
2 enkla regler!
http://ponnyryttarna.se/2013/april/tavling-i-samarbete-med-caseappse.html#comment

2013-08-08 @ 18:42:59
URL: http://www.ponnyryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback