UNG08

Idag har jag varit med Bella, och så träffade vi Anton & så träffade vi Marcus, Leo och Emil. Och de spöregnade så himla mycket, det verkligen öste ner. Så vi gick till centrum och sen vid halv 5 tror jag och Bella till henne, satt och tittade på någon film på mobilen och sen vid tio över 5 kom pappa och hämtade mig. 
 
Väl hemma började jag spela sims, bloggade och tittade runt överallt - bloggar osv, för att se om jag missat något ;) Efter ett tag kom Micke (pappas bror) som bor 3-4 timmar här ifrån, med Tamarine! (Thai-mat). Såå gott! Vi skulle ha en liten middag, han hälsade på här för imorgon åker han till Kreta i två veckor, avis!
 
Sen dess har jag suttit och spelat sims i flera timmar, hihi lite nörd känner jag. Men ska snart ta och ställa mig upp och sluta trycka i mig nävar av popcorn. Ska ställa mig framför spegeln och fixa till mina ögonbryn lite ;) haha. För att imorgon:
 
IMORGON SKA JAG PÅ FESTIVAL!
Ung08 som iår tydligen bytt namn till ''We are sthlm''. Det är Europas största ungdomsfestival. Och får ungefär 175'000 besökare varje år. Det pågår i en vecka. Det kommer att vara massa kända artister, aktiviteter osv. Ska bli jätteroligt! Alla ska dit, bokstavligen alla ;) Själv drar jag dit med Bella, men kommer säkert träffa massa som vi kommer vara med. Därför blir det inge stall imorgon, hade total glömt haha! 
 
Så ska upp 9 (!!!) brukar gå upp klockan 2 på dagarna.. haha, så måste försöka lägga mig i tid. Det ligger i Kungsträdgården, och det börjar 12. Så kommer Bella hit och vi ska fixa oss och allt sånt. Därför ingen bra uppdatering, men ska fixa tidinställda! hihi.
 
 


Ellen

Fin blogg!
Var gärna med i veckans blogg! http://kidmans.blogg.se/2013/august/veckans-blogg.html#comment
Hade varit jättekul om just du var med! :)

2013-08-12 @ 23:02:43
URL: http://kidmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback