Utvärdering!

Såå, har haft väldigt dålig uppdatering för att jag varit på UNG08 varje dag (kallas nu, we are sthlm). Och har fått nya bröder där, hihi. Och har träffat massa nya människor, lärt mig nya saker osv. Men mest bara chillat med mina kompisar, så himla roooligt där. Och Tisdags, igår & idag är det konsert. 
 
När det är konsert har vi alltid klämt in oss nästan längst fram och i en klump typ. Och när det är ''house'' musik, då flippar ju alla. Haha, ja ni förstår. Så det var så jääävla kul, man blir jättehaype och hoppar med alla och har galet roligt. Men det blir ett sånt tryck, tex när Näääk o Nimo kom. Då kommer vakterna och försöker ge oss vatten hela tiden för det blir ett sånt tryck, alla puttas och håller på. Så då brukar vi gå ut där ifrån efter ett tag, och sen gå tillbaka när vi andad's lite. Haha! 
 
Igår kom jag hem.. vet faktiskt inte :o haha, kanske runt 12? Och idag är det som sagt sista dagen, tanken är att jag ska resa mig upp ur sängen och sen äta + klä på mig, och sen kommer Bella och då ska vi till min mormor, så ska jag hämta ett par byxor där som jag ska ha ikväll på UNG08. Millitär ;) Nackdelen är att det ska regna hela dagen, men då kanske det inte blir lika lökigt? (svettigt) haha. Hoppas ni får en bra dag! :D Det ska jag ha, house musik hela kvällen, wooop.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback