Vinnaren av dagens blogg är...

... tjejerna från http://lulearyttare.blogg.se! Det var ett svårt val kan jag säga, bra mycket svårare än vad jag hade trott. Grattis tjejer, här kommer ert inlägg. :D

Utseende:
Jag älskar rosa så det var ett stort plus kan jag bara säga! Headern är fin, men för att den ska bli perfekt skulle jag vilja ha skugga runt den. Det ser lätt lite halvfärdigt ut om det inte finns något som ramar in headern enligt mig. Menyn är enkel och inte rörig, det gillas starkt. Signaturerna ni använder i slutet av inläggen är verkligen fina! 
Innehåll:
Bloggen handlar om tre tjejer och deras hästliv (såklart). Bra och välskrivna inlägg som inte är för långa eller för korta, helt lagom. Det finns bilder av bra kvalité i varje inlägg vilket gör att man lockas till att läsa de. Stavningen och grammatiken kan man inte klaga på heller. Stor tumme upp! (y)
Helhet:
En väldigt bra blogg som jag verkligen tycker att ni borde kika in på. Välskriven, fin design och bra uppdatering - vad mer kan man kräva? 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback