Besök på Hööks

Lyckades få med mig pappa till Hööks idag, lite motvilligt från hans sida men vi hade ändå inte något för oss på grund av all regn. Jag tittade runt lite på Hööks, kikade och kände på de nya sakerna och lite sådär. Kom ihåg ganska snabbt att jag inte har några ponnysporrar så jag bestämde mig för att köpa ett par sådana plus vanliga sporremmar (nylon). Egentligen gillar jag inte att rida med sporrar men ibland kan det vara skönt att ha, men då vill jag ha så snälla som möjligt! :) Förutom det så fick såklart den älskade Racesafe-västen följa med hem, känner mig faktiskt rätt stolt över att jag köpte den helt själv. Kan ju säga att jag vanligtvis inte är så bra på att spara mina pengar... Hehe. Men nu är den min iallafall! Sedan köpte jag även en rulle hundbajspåsar, men det är nog inte så intressant att veta precis.

Jättenöjd med mina köp, trots att det inte var mycket så gick mycket pengar åt. Har lite kvar som tur är, eventuellt att jag åker tillbaka till Hööks någon dag med någon kompis för att kika efter ett schabrak. Vi får se lite helt enkelt!

Olivia Gustavsson

har också en sån väst, dom är sjukt bekväma!

2013-07-30 @ 20:31:35
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback