Dagen + smakprov på bilder

Idag var det inte särskilt bra väder så jag och pappa bestämde oss för att åka ut till Hööks och pröva en Racesafe-väst som jag velat ha jättelänge. Nu har jag tagit tag i det och sparat ihop pengar, ska alltså köpa den själv. Som tur var så var jag lyckosam och hittade en storlek som passade mig perfekt, så i veckan ska jag tillbaka och köpa den, weey! Sedan åt jag & pappa på Max innan vi åkte hemåt.

Under eftermiddagen gick jag en långpromenad med hunden och på brist av annat så tog jag med mig kameran och gick till sommarhagen där ponnyerna från mitt stall går på sommarbete. Klappade lite på dem, knäppte kort och sådär. Jättemysigt! Bilderna blev faktiskt helt okej så jag är nöjd, trots att vädret inte var det bästa och hästarna inte rörde sig mer i onödan. Finns inte något tråkigare än bilder på hästar som betar. Bjuder på en bild här nedan, resten får ni imorgon. ♥
/Tova

Vanessa

Naw, finaste Diana ❤

2013-07-29 @ 23:30:07
Wilma

Vad fin eran blogg blev Tova, bra namn! :)

2013-07-30 @ 09:19:45
URL: http://ziros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback