Om Tova

Tjena!
Jag heter Tova Eivinson och är en fjortonårig tjej från Stockholm. Under vardagarna tillbringar jag större delen av tiden i skolan precis som de flesta andra i min ålder. På fritiden är jag mycket i stallet; rider, pysslar, hjälper yngre barn osv - är helt enkelt med de djur som jag älskar och brinner för, hästar. Förutom det så älskar jag att stå bakom kameran och även all form av bildredigering samt bloggdesign ligger mig varmt om hjärtat. 

Sedan ht12 tar jag hand om ett skäcksto på ca 155 cm vid namn Santina under terminen. Hon är en otroligt fin och okomplicerad häst som jag tycker oerhört mycket om. Santina älskar att hoppa och gör det riktigt bra, hon har ridits av Musse Hasselvall några gånger när han har tränat till kändishoppningen och dessutom är Santina väldigt trevlig att rida även i dressyren. I hanteringen är Santina väldigt snäll men innan man lärt känna henne så kan hon tjafsa lite i hovkratsningen och även genom att tigga genom att skrapa med framhoven och ha den i luften. Santina är med andra ord en underbar häst som ni kommer få läsa mycket om!
I höst kommer jag även att börja rida en ny ponny på mitt stall, dock vet jag inte vem det blir förrän terminen sätter igång. Det tar vi sedan helt enkelt! 

Annika

Hur känner ni varandra? :)

2013-07-30 @ 11:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback