Stockbys ponnyer ~ Del 1

Nu har jag börjat med en ny sak, nämligen att berätta om alla Stockbys (stallet jag rider på) ponnyer vilket är ca 20 st. Mest för att ha något att hänvisa till när jag ridit någon av de, så att det inte blir alltför rörigt. Dessutom tycker jag själv att det är jättekul att läsa inlägg som detta, förhoppningsvis delar någon den åsikten med mig. Kommer göra i bokstavsordning och två ponnyer åt gången för att inläggen inte ska bli så långa. Hoppas ni uppskattar det!
Anna-Bell ~ Okänd ~ f.1999 ~ D-ponny
Först och främst har vi Anna-Bell, ett ponnysto som kan ha lite humör ibland. Hon älskar att hoppa och gör det riktigt bra, hon är grym på omhoppning och kan vända på en femöring samt hoppar det nästan allt om man ramar in henne. I dressyren är A-B åt det segare och stelare hållet med lite humör, i galoppfattningarna kan hon ibland kicka mot skänkeln men annars är hon snäll. Hon har även väldigt mjuka gångarter.
Black Betty ~ Okänd ~ Imp. Irland ~ F.2000 ~ D-ponny
Betty är en snäll och mjuk ponny som är duktig i både hoppning och dressyr. Hon är lite av det segare laget, främst i dressyren. I hoppningen kan hon tagga till men behöver ändå en ryttare som ramar in henne och rider henne hela vägen fram så att säga. Betty tycker om att tävla och har placeringar i både hoppning och dressyr. Betty tycker det är jättekul att rida ut och även att hoppa terräng är en storfavorit.
 

Annika

Fina bilder :)

2013-07-31 @ 14:52:19
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Vanessa och Ville-Dessyr ska det vara!

Föjer er nu! Sätter också upp länkbytet prick 15.30

2013-07-31 @ 15:25:27
URL: http://russetville.webblogg.se
Madde

Sv; visst är det snyggt! :) kul att få läsa om alla hästarna :)

2013-07-31 @ 16:13:00
URL: http://dressyrsatsning.horseworld.se
Vanessa

Är det okej om jag tar bilden på mig och Annabell? :)<3

Svar: Absolut! :) <3
ponnytider.blogg.se

2013-07-31 @ 17:55:29
URL: http://tev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback