Visste du att...

· ... jag var utesluten i alla hopptävlingar jag ställde upp i med min förra sköthäst Matilda?
· ... i somras så hyrde jag två c-ponnysar? Först Pawlo som var 12 år, väldigt busig och svår och sedan en 5-årig valack som inte kunde mer än gas-broms-svänga i princip men var otroligt snäll och positiv. Nej men vadå skillnad på hästar? 
· ... tyvärr har jag inte ridit på kanske tre veckor nu? Håller på att dö av tristess, haha. Som tur är börjar mitt läger på måndag!
· ... jag fyller år i övermorgon, alltså på fredag? Fjorton år, weho. :D
· ... ikväll ska jag, min mamma och syster gå på premiären av Monsters University?
Jag och Etoile, ett ponnysto som jag red en hel del i våras. Min sits alltså... Tur att hästen är söt!

Julia

Sv: Ja det är så härlig känsla!! :D

2013-07-31 @ 12:05:40
URL: http://goldentex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback